Jumaat, 22 Julai 2011

People Republic of Malaysia


Hangpa heran tak, kenapa tiba-tiba komunisme nak dibangkitkan semula? Sedangkan Komunisme di negara pengasasnya Russia pung dah mampuih, tup-tup ada yang nak bangkitkannya semula? berapa ramai askar MELAYU dan polis MELAYU mati kerana komunisme, Apa rasionalnya dibangkitkan semula perjuangan komunisme? mudah..

1. Kerana bila komunisme diamalkan maka terhapuslah kuasa Sultan dan YDPA.

2. Bila terhapus kuasa sultan dan YDPA maka terhapus juga kedudukan agama Islam dan hak orang Melayu, maka tercapailah matlamat perhimpunan Paderi di Penang dan cita-cita DAP sebagai penganjurnya.

Cuba kita lihat, grop haram jadah mana yang memperjuangkan semula komunisme? siapa ketua mereka? siapa pula cuba nak menangguk di air yang keroh dalam isu ini? Bab terlalu cintakan kuasa dan nikmat dunia tak terbatas kepada orang kapir sahaja, orang Islam pun ramai.. baik penyokong kerajaan dan lebih-lebih lagi puak pembangkang, hingga terlupa apa yang mereka perjuangkan itu menggadai Agama.

Yang paling bahaya, ada pemimpin sampah BN yang sanggup berjuang untuk membebaskan pemimpin yang cuba membangkitkan komunisme.Klik sini. Malaysia ni dah aman sejahtera sangatka sampai dah tak dak benda lain lagi ka nak diperjuangkan? kalu utk memdapat perhatian dan publisiti murah pun agak2la..

Eloklah biawak hidup ni tak dicalon semula sebagai pemimpin, kalau lekat jugak silap haribulan negara kita jadi People Republic of Malaysia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan